Bekijk onze portfolio

Showroom

Advies en vrijblijvend rondneuzen in onze showroom

Alle producten worden in onze ruime werkplaats op maat gemaakt.
Het vakmanschap van onze medewerkers en een uitgebreid machinepark maken de mogelijkheden in houtbewerking vrijwel eindeloos. De producten die in de werkplaats vakkundig vervaardigd zijn, worden in onze eigen spuiterij op de gewenste manier afgewerkt.

Indien u belangstelling heeft voor een van onze producten bent u van harte welkom in onze showroom. Bij een kop koffie of thee informeren wij u graag over ons bedrijf en de mogelijkheden die wij bieden. Door middel van diverse voorbeelden in stijlen en materialen kunnen wij u meteen een indruk geven over de diversiteit aan producten en projecten die wij kunnen uitvoeren.

Onze showroom is alleen op afspraak geopend zodat wij zeker voldoende tijd voor u hebben.

Telefonisch zijn wij bereikbaar

op maandag t/m woensdag van 08.00-12.00 uur
op donderdag en vrijdag van 09.00-17.00 uur

of stuur een mail naar info@huwijtimmerwerken.nl

Vacature:

Word jij onze nieuwe collega?

Wij zoeken een allround administratief medewerker

Ben jij een administratieve duizendpoot en heb je affiniteit met (interieur) bouw en werk je graag in een leuk team? Voor de functie van administratief medewerker zijn wij op zoek naar een enthousiaste kandidaat die een afwisselende functie wil aanpakken.

Als allround administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor:

  • De uitvoering van de gehele financiële administratie. Je gaat zelfstandig aan de slag  met de debiteuren, crediteuren, grootboek en doet tijdig de BTW aangiftes de deur  uit.
  • Verwerken openstaande werkbonnen en draagt zorg voor de facturatie van deze  werkbonnen.
  • Urenadministratie en verzuimregistratie.
  • De nacalculatie.
  • Aannemen binnenkomende telefoongesprekken en plannen van afspraken.

Kortom: een uitdagende parttime functie voor 20 uur per week met vrijheid en zelfstandigheid waar eigen initiatief en verbetering van processen gewaardeerd wordt.

Functie-eisen

  • MBO administratief, affiniteit met techniek / interieurbouw is een pré.
  • Werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Kennis van Microsoft Office (Excel, Word).
  • Communicatief vaardig en enthousiast om samen te werken in een gezellig team.
  • Gemotiveerd om op verschillende gebieden te ondersteunen.
  • Niet bang voor een uitdaging en denken in oplossingen.

Waar kom je te werken?

Huwij Timmerwerken en Interieurbouw is klein en veelzijdig bedrijf met een eigen werkplaats en spuiterij. Wij zijn gespecialiseerd in het maken en plaatsen van interieurbouwprojecten op maat. Onze opdrachtgevers bevinden zich zowel op de zakelijke als particuliere mark. Wij hebben service en kwaliteit hoog in het vaandel staan en hechten veel belang aan goed klantcontact. Werkplezier en gezelligheid vinden we ook erg belangrijk binnen ons team.

Ons motto is, we doen het samen.

Wat bieden wij

Wij bieden een marktconform salaris en uitzicht op een dienstverband voor langere termijn. Je komt in een gezellig gemotiveerd team van 10 personen terecht en krijgt de kans jezelf te ontwikkelen. Het betreft een baan voor 20 uur per week.

Ben je enthousiast en heb je interesse in de functie? Mail dan je sollicitatie en C.V. naar rian@huwijtimmerwerken.nl.